سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه آنلاین و مزایای خرید اینترنتی اجناس

نظر

در این گزارش که با همکاری وبسایت دکتر فارمو تهیه شده است، قصد داریم تا 15 نمونه لوازم آرایشی و زیبایی ضروری که برای آرایش روزانه مورد نیاز هستند را به طور کامل معرفی کنیم. فرقی نمی‌کند که شما هر روز به یک مدل آرایش پایبند باشید یا بخواهید برای یک مهمانی و یا رویداد رسمی جذاب به نظر برسید، در هر صورت لازم است تا تعدادی از بهترین لوازم آرایشی و زیبایی ضروری را در کیف آرایشی خود برای آماده شدن سریع در دسترس داشته باشید. از برس گرفته تا رژگونه و انواع کرم پودرها، تمام این لوازم و محصولات زیبایی را به عنوان چک لیست نهایی آرایش روزانه خود در نظر بگیرید.

کرم پودر یا کانسیلر

کانسیلر یکی از آن انواع لوازم اولیه آرایشی است که استفاده از آن در صورت لزوم برای شما میتواند مفید باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب کرم پودر برندی را انتخاب کنید که بتواند گودی‌های زیر چشم و لکه‌های ناخواسته پوست صورت را پنهان کند.

سایه چشم

استفاده از سایه چشم با یک برند معتبر و رنگ‌های بژ یا مایل به خنثی برای پشت پلک شما، می‌تواند در نقش یک روشن کننده فوری عمل کند. سایه چشم به چشم‌ها حالت زیباتری می‌دهد و باعث جذابیت دو چندان چهره می‌شود. استفاده از این ابزار به همان اندازه که باعث جذابیت چهره و آرایش می‌شود، به همان اندازه نیز برای خانم‌ها هنگام استفاده چالش ایجاد می‌کند.

لوازم مورد نیاز برای آرایش روزانه ساده و جذاب

برای اینکه رنگ سایه‌ای که استفاده میکنید کمی مشخص‌تر باشد، یک سایه با رنگ خنثی ??مانند قهوه‌ای گرم یا خاکستری زغالی انتخاب کنید. سایه را در چین و چروک چشم، درست زیر استخوان ابرو بکشید تا عمق بیشتری پیدا کند.

فونداسیون

همیشه قبل از آرایش پوست خود را آماده کنید. پاک‌سازی، لایه‌برداری و استفاده از نرم کننده و کرم صورت آبرسان مراحل قبل از آرایش هستند. بعد از این مراحل کمی پرایمر به پوست بزنید و به سراغ مراحل اصلی آرایش بروید. استفاده از فونداسیون، پایه و اساس هر آرایش است، اما لازم نیست آن را روی تمام صورت خود بمالید. فقط در جا‌هایی که رنگ پوست ناهموار است یا تغییر رنگ می‌بینید استفاده کنید. اگر به فونداسیون احتیاج ندارید از لوازمی سبک‌تر مثل یک مرطوب کننده رنگی استفاده کنید.

پودر تثبیت کننده شفاف

پودر تثبیت کننده آرایش یکی از پودر‌های ضروری و لازم برای تکمیل یک آرایش است. این پودر کمک می‌کند تا آرایش چهره برای ساعات بیشتری روی پوست باقی بماند و همچنین مانع از به هم خوردن قسمت‌های مختلف آرایش بر روی صورت خواهد شد. استفاده از این پودر برای پوشاندن لکه‌ها و جلوگیری از بهم خوردن آرایش صورت در مناطقی که احتمالا با عرق کردن مواجه می‌شوند، بسیار مفید خواهد بود.

ریمل

یکی از بهترین ابزار‌ها برای افزایش جذابیت چشم و مژه استفاده از ریمل است، برای تقویت مژه‌ها و مشخص کردن هرچه بهتر آن‌ها در چشم تمام آنچه که نیاز دارید یک ریمل خوب است. با ریمل مشکی معمولی و ضد آب میتوان تجربه راضی کننده‌ای را رقم زد.

رژگونه

وقتی نوبت به انتخاب رژگونه می‌رسد، به دنبال رنگی گرم باشید که به سیب گونه‌هایتان طراوت و زیبایی خاصی بیافزاید و کمی روح زندگی به کل چهره‌تان ببخشد.

خط چشم

استفاده از خط چشم یک انتخاب کاملا سلیقه‌ای برای داشتن یک آرایش روزانه شیک و مرتب میباشد، زیرا کشیدن صحیح خطر چشم به دقت و صرف زمان نیاز دارد؛ همچنین می‌توانید از سایه تیره‌تر خود به‌عنوان خطی در امتداد مژه‌ها استفاده کنید یا از مداد قهوه‌ای تیره و سیاه برای ایجاد خط نازکی استفاده کنید که چشم‌های شما را مشخص و زیباتر می‌کند.

رژ لب

رژ لب یکی از پرکاربردترین و تاثیرگذارترین لوازم آرایشی است که چهره را کاملا دگرگون می‌سازد. حتی افرادی که زیاد اهل آرایش کردن نیستند نیز اغلب مواقع رژ لبی در کیف خود دارند. انواع مختلفی از رژ لب رنگی و براق یا مات وجود دارد که بر اساس نیاز و سلیقه خود میتوانید آن را تهیه استفاده کنید.

برس پودر کرکی

استفاده از این پرش مربوط به پس از اتمام آرایش است که یک برس آرایش بزرگ و گرد را روی پودر تثبیت کننده آرایش نگه دارید.

برس رژگونه

این برس کمی کوچکتر از برس پودری بزرگ شماست و اندازه مناسبی برای استفاده از رژگونه‌ها و ترکیب شدن در امتداد استخوان گونه دارد.

برس سایه چشم

کیت اصلی آرایش شما باید شامل یک برس سایه چشم باشد که تمام پلک شما را با یک انگشت بتواند به خوبی بپوشاند.

لوازم مورد نیاز برای آرایش روزانه ساده و جذاب

برس خط چشم

از این برس کوچک صاف و زاویه‌دار می‌توان برای کشیدن خط چشم استفاده کرد و یا به ابرو‌های بی رنگ خود با این برس کمی پودر ابرو اضافه کنید.

کیف لوازم آرایش

یکی دیگر از کاربردی‌ترین لوازمی که یک خانم باید همیشه و هرجا برای نگهداری لوازم خود به همراه داشته باشد، کیف آرایشی است. سعی کنید یک جعبه یا چیزی مانند آن برای لوازم آرایش خود تهیه کنید، تا جای هر یک از لوازم را بدانید. به این نکته هم توجه داشته باشید که این کیف یا جعبه باید ابعاد مناسبی داشته باشد تا بتوانید به راحتی آن را در کیف دستی جای داده و همراه خود جابه جا کنید.

موچین

به عنوان آخرین لوازمی که به عنوان چک لیست آرایشی در این مقاله معرفی کردیم، حتما و همیشه یک موچین را در کیف آرایش خود نگه دارید تا مو‌های اضافی زیر ابروهایتان را که در وقت نامناسبی ظاهر می‌شوند پاک کنید. اطلاعات بیشتر در رابطه با لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست و مو را در وبسایت دکتر فارمو مطالعه کنید.